Jesteśmy najstarszym lotniskiem cywilnym i drugim regionalnym ośrodkiem czarterowym w Polsce. Obsługujemy 47 tras regularnych, 40 kierunków czarterowych, w tym 4 egzotyczne.„Rozwijaj razem z nami skrzydła swojej kariery” to hasło przewodnie w naszej firmie. Praca w międzynarodowych porcie lotniczym to praca 24 godziny na dobę, gotowość do profesjonalnej obsługi pasażerów z całego świata i do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Naszym wyzwaniem jest satysfakcja z pracy wszystkich pracowników.

Specjalista ds. Utrzymania Obiektów
Miejsce pracy: Poznań, ul. Bukowska 285
Zakres obowiązków:
  • Nadzór nad stanem technicznym budynków i obiektów na terenie lotniska
  • Organizacja i kontrola obowiązkowych przeglądów technicznych
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej i książek obiektów budowlanych
  • Zapewnienie ciągłości dostaw mediów i koordynacja umów z dostawcami
  • Planowanie i nadzór nad pracami remontowymi i modernizacyjnymi
  • Kontrola i rozliczanie kosztów eksploatacyjnych
  • Współpraca z innymi działami przy wdrażaniu nowych projektów
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w zakresie utrzymania obiektów budowlanych)
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu lub utrzymaniu nieruchomości
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego
  • Doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy
  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Świadczenia socjalne i dofinansowanie do wypoczynku
  • Udział w szkoleniach branżowych
  • Przyjazną atmosferę pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Port Lotniczy Poznań-Ławica Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Bukowskiej 285, 60-189 Poznań; wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań- Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000003431, o numerze identyfikacji podatkowej NIP 781-15-33-610, REGON 630981266,tel.+48 61849 2343, www.https://www.airport-poznan.com.pl.
2. Dane kontaktowe naszego Inspektora Ochrony Danych Osobowych to: e-mail: iod@airport-poznan.com.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji; podstawa prawna art. 221 § 1 kodeksu pracy; w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w ramach realizacji ciążącego na spółce Port Lotniczy Poznań-Ławica Sp. z o.o. obowiązku prawnego, a przypadku podania większego zakresu danych osobowych – na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pan dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
5. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
6. Ma Pani/Pana prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, mają Państwo również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@airport-poznan.com.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 § 1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

PORR S.A.

zachodniopomorskie / Świnoujście

Specjalista ds. Gwarancji

Opis stanowiska: Obsługa biurowa w ramach Działu Gwarancji. Prowadzenie korespondencji z podwykonawcami i Inwestorami. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z podwykonawcami realizującymi usługi gwarancyjne. Nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych...

Aplikuj

CFE Polska Sp. z o.o.

wielkopolskie / Poznań

Inżynier ds. Wsparcia Technicznego (Budownictwo)

Zadania: Weryfikacja zgłoszeń usterek. Organizacja wizji lokalnych z udziałem podwykonawców i klientów. Koordynacja prac związanych z usterkami. Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Nadzór nad terminowym usuwaniem usterek. Obsługa...

Aplikuj

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

lubelskie / Biała Podlaska

Drogomistrz

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu...

Aplikuj

Smart - HR

śląskie / Katowice

Specjalista w dziale usterek i gwarancji, posprzedażowa obsługa klienta – branża budowlana

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: Analiza i ocena zasadności zgłaszanych przez Klientów usterek technicznych oraz roszczeń gwarancyjnych w zakupionych budynkach mieszkalnych (m.in. domy w...

Aplikuj

Copyright © 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone Kierownik serwisu - oferty pracy dla fachowców i specjalistów