serwis telefonów

Kierownik serwisu telefonów ma bardzo wiele spraw na głowie podczas swojej codziennej pracy. Do jego zadań należy nie tylko zarządzanie całym zespołem serwisantów. Niektórzy kierownicy mają do zrobienia znacznie więcej. Wielu z nich uczestnicy również w procesie napraw dla klientów. Kierownikiem jest więc zwykle osoba, która ma duże doświadczenie w pracy w branży oraz potrafi skutecznie zarządzać zespołem.

Jakie inne zadania ma kierownik serwisu telefonów?

Kierownik serwisu telefonów nadzoruje swoich pracowników. Musi być pewien, że wszyscy doskonale wiedzą, jak naprawia się sprzęt. Dlatego też do jego obowiązków należy organizowanie szkoleń dotyczących najnowszych modeli telefonów. Kierownik powinien raz na jakiś czas organizować również testy, które będą potwierdzać kompetencje serwisantów. Liczy się jednak nie tylko ich wiedza, ale również wyposażenie serwisu. Kierownik musi upewnić się, że w serwisie są odpowiednie narzędzia, które pozwolą skutecznie wykonywać pracę.

Kierownik serwisu z telefonami zajmuje się jednak nie tylko pracownikami. Szereg jego pracy dotyczy spraw związanych z wypełnianiem papierów. Musi tworzyć raporty dla przełożonych oraz na własne potrzeby. Na ich podstawie opracowuje plan rozwoju serwisu. Zdarza się także, że jest zmuszony interweniować w sytuacjach konfliktowych związanych z reklamacjami klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *