jakie umiejętności powinien posiadać kierownik serwisu

Po powrocie ze szkolenia, na którym nauczyłem się jak powinien zachowywać się każdy kierownik uważam, że jeszcze lepiej nadaję się na swoje stanowisko pracy. Od roku pracuję jako kierownik serwisu Gniezno i jestem odpowiedzialny za prawidłową pracę całego serwisu. Razem ze mną pracuje trzech bardzo sympatycznych chłopaków. Są ode mnie młodsi i zawsze liczą się z moim zdaniem. Uważam, że tworzymy razem całkiem zgrany zespół, a nasza praca jest na bardzo wysokim poziomie. Staramy się wszystko robić bardzo dokładnie i z wielką precyzją. Kierownik serwisu nie może za bardzo jednać się z pracownikami bo nie będą go za bardzo słuchali. Tak jest na każdym wyższym stanowisku pracy. Ja muszę słuchać swojego przełożonego i wypadałoby, żeby inni pracownicy liczyli się z moją opinią. Jak dotąd nie mieliśmy żadnych zgrzytów w pracy i każdy wie jakie obowiązki musi codziennie wykonywać. Tak powinno być w każdej firmie. Każdy pracownik powinien znać swoje miejsce, a by wiadomo było kto źle coś wykonał i do kogo można mieć pretensje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *